WTWE
ÚVOD PŮVODU
Tak si pěkně sedněte děti, dneska si povíme, jak začal Konec světa. To byl začátek září roku 2004 a nějaký cyp, jehož jméno znělo tuším Gája, Gaia nebo nějak podobně teploušsky, si řekl, že uplynul rok od vydání jeho první úspěšné (sebechvála smrdí) mise a že by vůbec nebylo na škodu udělat další. Nasycen čerstvě dočtenými romány od Toma Klenciho hodil na svůj vždy preferovaný ostrov Sarugao vrtulník Comanche a začal tvořit misi inspirovanou románem Čestný dluh. Tož ňák se to v průběhu času zvrtlo a s tím Clancym toho má nakonec společného míň, než by kdo čekal.

WTWE A B2006
Do mise se dostala spousta prvků, které jsem chystal do své kampaně Batlfíld 2006 a které byli pro mě moc dobré, aby nespatřili světlo světa. Nejvíce je zřejmě patrná honička auto x vrtulník, která byla plánována do druhé mise kampaně a její jediný rozdíl byl v tom, že místo auta se zdrhalo na motorce. Tenhle úkol mi pak při tvorbě WTWE připravil peklo, protože navést raketu na jedoucí auto bylo zhola nemožný. Nebýt Munče a jeho nabušenýho raketovýho scriptu, zřejmě by vše selhalo. Další, co jsem si nemohl nechat ujít, je postava Marka Reynoldse. Stejně se jmenoval i klaďas v kampani a tohle jméno jsem si tak oblíbil, že prostě nemohl zůstat u epizodní roličky v Noční můře (kde bylo nakonec jméno nahrazeno jiným). Postupně jsem si z něj udělal alter-hrdinu a Charlese Browna jsem odstrčil do pozadí. Šak si zkuste vymyslet příběh na obyčejnýho pilota, důstojník CIA vám nabídne přece jen víc možností. Pokud budu dělat ňákej ten prekvel nebo sekvel, určitě se tam objeví. Nesmíme také zapomínat na epický start balistické rakety hráčovi před očima. V kampani měl být až na konci a měl ohlašovat téměř jisté zničení letadlové lodi, nakonec byla ale raketa za letu zničena (což je taky můj oblibený prvek, ale do mise se mi ho vecpat nepovedlo). Ve WTWE je to kapánek horší - raketa je jaderná a kvapí si to na Peking. Nemohl jsem si taky nechat ujít finále tváří v tvář. Já prostě nemám rád ty odosobněné bitvy, které jsou vidět ve většině misí, a u mě musí mít nepřítel tvář. A tady je to zvrásněná tvář Aslana Radajeva, největšího tvrďáka, kterej kdy chodil pod sluncem. S finálním soubojem jsem si opravdu pohrál a považuji ho za nejlepší část mise, i když občas kvůli té blbé AI nevypadá tak, jak by měl vlastně vypadat. Při sledování outra jste možná v prezidentovi poznali známou tvář, to je v pořádku, protože je to opravdu o dvacet let zestárlý děda Armstrong, nyní zastávající prezidentský úřad. Pamětníci vědí, že v kampani měl být kromě něj i Džejms Gatsovski, ten by se sem ale nehodil. Ale docela dobrá kariéra pro Armstronga, co? A nakonec tu máme ještě jednu drobnost, a to, že záporák se u mě vždycky musí jmenovat Alexander Sautin a ačkoli v kampani to byl týpek ve stylu Radajeva, nyní se přesunul do křesla a byla mu po vzoru Hók In Nec odebrána tvář. Jo a ještě něco - všimli jste si kódového jména vrtulníku? ;)

WTWE A STARÉ PROJEKTY
Nejen z B2006 si tahle mise něco vytahovala. Kupříkladu seskok HALO, viděný v intru, je můj pravděpodobně nejstarší plánovaný nápad a objevil se přibližně v každém druhém návrhu mise, který jsem si kdy udělal. Taky Antonov se hned po svém vydání stal mým miláčkem a já pro něj upsal duši ďáblu. O atomovém výbuchu netřeba ani mluvit, na to vzniklo v mé hlavě tolik nápadů, že je s podivem, jak může ještě držet pohromadě. No a nakonec je tu jeden prvek, kvůli kterému jsem tak trochu misi začal tvořit. Ti, co mě znají, vědí, že jsem odjakživa chtěl dělat misi na Sarugau, na který nedám dopustit. A Ačkoli jsem si ho pro své potřeby přejmenoval na Stolbovoj, je to pořád ten můj starý oblíbený ostrov.

WTWE A CIZÍ PROJEKTY (ČTI: VYKRÁDÁNÍ CIZÍCH PROJEKTŮ)
Nejen části mých děl byste v misi pohledali. Části Hawk In Nets, mé největší inspirace, se v misi objevují celkem často. Ať už jde o zmiňovaného záporáka v kvádru, kterému po celou dobu není vidět do tváře, nebo akční animačku, ve které se zvrátí celý průběh mise (shodou náhod také čtvrtá v pořadí), WTWE je prostě HIN ve vzduchu (lehce nadsazené tvrzení mi někdo v nejbližší hádce vmete do tváře). Ačkoli přiznávám, že vyhýbat se na zemi vojákům je mnohem zábavnější než vyhýbat se s vrtulníkem hlídkujícím člunům. Taktéž nemůžu popřít vliv slavné mise Sestřelen na mou tvorbu. Nebýt jí, tak se v misi zřejmě vůbec neobjeví dabing a taky by možná nebyl tak vychytaný příběh zaměřený na hlavního hrdinu a ne na události, které mění svět. Sestřelenec je prostě klasa a díky němu je WTWE takové, jaké je.
©2005 OPEREJŠN 85™ to vošéfovala za ňáky tý pomoci vod MUNČ STUDYJOS™. Všechna tráva vyčuzena.
Grafický dizajn ©2005 Gaia. Hozeno na Gajas pejč a sajty těch cypů vod vebzdarma. Vobjeveno x.